در iOS به جای خدمات وبسایت گوگل از نرم‌افزارهای گوگل استفاده کنید
 
تکنولوژی جدید

Google_Chrome_Default_Apps_610x406

  گوگل جدیداً پیشرفت‌های بزرگ و قابل توجهی در مرورگر موبایل خود ایجاد کرده است. این پیشرفت‌ها به سمتی است که باعث خواهد شد نرم‌افزارهای گوگل جزو بهترین و مهم‌ترین نرم‌افزارهای iOS بشوند. در آخرین بروز رسانی نرم‌افزار گوگل کروم برای iOS، قابلیتی ویژه به آن اضافه شده است. به وسیله‌ی این قابلیت جدید وقتی کاربر با مرورگر گوگل کروم لینک یکی از سرویس‌های گوگل را باز می‌کند، به جای اینکه آن صفحه در مرورگر باز شود، نرم‌افزار مربوطه اجرا می‌شود. مثلاً اگر کاربر لینک یک آدرس در نقشه‌ی گوگل را باز کند، به جای اینکه نقشه درون مرورگر باز شود، نرم‌افزار Google Maps باز شده و آدرس محل را نشان می‌دهد. یا مثلاً اگر فیلم یوتیوب را باز کند،‌ به جای اینکه فیلم درون مرورگر باز شود، درون نرم‌افزار مخصوص Youtube باز می‌شود. بدین وسیله کاربران دستگاه‌های اپل تدریجاً به نرم‌افزارهای گوگل به جای نرم‌افزارهای اپل عادت خواهند کرد. این مسئله را می‌توان یک فرصت بزرگ برای گوگل و تهدیدی جدی برای اپل به حساب آورد به این خاطر که اپل سرمایه گذاری عظیمی بر روی نرم‌افزارهای خاص مثل نقشه‌ی اپل کرده است و در تلاش است تا این نرم‌افزار را جایگزین نقشه‌ی گوگل کند.

Google_Chrome_Default_Apps_Screen_610x460

اگر می‌خواهید از این قابلیت جدید مرورگر گوگل کروم در دستگاه اپل خود بهره ببرید، باید ابتدا آخرین نسخه از مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید یا اگر هم اکنون یکی از نسخه‌های قبلی را دارید، آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید. پس از آن مرورگر را باز کنید و از طریق منوی نرم‌افزار، گزینه‌ی Settings را باز کنید تا به صفحه‌ی تنظیمات بروید. در این صفحه گزینه‌ی Google Apps را باز کنید. در صفحه‌ی جدید نرم‌افزارهای گوگل که می‌خواهید از طریق مرورگر اجرا شوند را انتخاب کنید و پس از آن Done‌ را بزنید. پس از این اگر نرم‌افزارهای گوگل که انتخاب کردید بر روی دستگاه شما نصب شده باشند اگر لینکی مربوط به هرکدام از آن‌ها را در مرورگر گوگل کروم باز کنید، نرم‌افزار مربوطه فراخوانی خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 377
بازدید کل : 58499
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1